Matilda Bäck

Tävlingsplanerar

Publicerad 2016-06-07 10:31:58 i Allmänt,

Tror jag har skissat klart på sommarens tävlingar nu. Vet i alla fall vart jag ska åka, sen blir klasserna lite beroende på dagsform samt när jag får mitt sista kval till 130 cm. Jag har i alla fall bestämt mig för att rida i avd B de 120 cm klasser som går i 2 faser A:0/A:0 och ev alla andra tills jag har fått den sista nollan.
 
Planen ser i alla fall ut som följande:
 
Gagnef Ridklubb - 2 dagar, rider två 120 cm
Jump Club RF- Rider 115 cm samt 125 cm
Köpings RK - Rider 120 cm samt 125 cm
Svärdsjö RK - Rider i alla fall en 120 cm
Mora Ridklubb - Rider en dag
Rommehoppet - Rider 3 dagar, rider 3-4 klasser
Orsa Ridklubb - Rider 3 dagar, DM för youngrider
Hofors Ridsällskap - Fälttävlan
 
 
Foto: Mira Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela