Matilda Bäck

Lång dag

Publicerad 2014-10-30 23:44:15 i Allmänt,

Blev en lång torsdag i Västerås med mamma, mormor och min kusin. Riktigt mysigt var det att vandra runt på Västerås gator i det kalla höstvädret, äta jättegod lunch, shoppa lite och avsluta besöket inne i stan med en fika på ett riktigt mysigt café. Blev en sväng förbi Glada Hästen också, standar när vi är i Västerås. Träffade Davys förra ägare som jobbade där, alltid lika trevligt!
 
Avslutade denna bra dag på bästa sätt, en myskväll på Studio Flärd som är återförsäljare av Mary Kates produkter där vi fick prova på olika hudvårdsprodukter och make up. Beställde hem ett riktigt fint läppstift och ett läppbalsam. Får så otroligt torra läppar under vintern och tror detta kommer fungera super. Mamma köpte även ett sett med produkter för händer, fick testa det där och OJ vilken skillnad det blev!
 
 
 
Men nu ska jag krypa till kojs, ska upp och släppa ut hästarna och rida innan jag börjar jobba kl 12 imorgon. Hoppas ni har haft en underbar höstdag idag!
Godnatt!

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela