Matilda Bäck

Pay & Jump

Publicerad 2016-01-31 18:53:06 i Allmänt,

Idag mjukstartade vi tävlingsåret med en pay & jump i Åsebo. Red en 1m och 110 cm! Davy gjorde mig inte besviken och nollade båda klasserna. Han var riktigt fin, hade en bra rytm genom båda rundorna fast han var pigg och ville nog helst springa runt i racerfart om han hade fått.  Förutom att jag och Davy började året på bästa sätt så gjorde mina elever strålande resultat! Så stolt över både min häst samt mina elever!
 
 

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela