Matilda Bäck

I kväll åker vi

Publicerad 2015-05-29 10:51:06 i Allmänt,

Hej på er!
Kom nyss hem från stallet där jag red mitt sista pass innan jag drar till Turkiet imorgon! Vi åker till Stockholm ikväll efter att jag har slutat jobbet och sover hemma hos Eriks bror. I vilket fall som helst så blev det ett hoppass för Davy idag, fortsatte med att jobba teknik så hoppade inte så högt. Blir bättre och bättre tycker jag, så efter en väldigt intensiv vecka så blir det nog bra med några dagars ledighet för Davy innan Elina börjar rida honom!
 
 
Fårse hur många tidsinställda inlägg jag hinner med att skriva, så ni får ta det lite för vad det är! Ska bli sååå underbart att få komma iväg lite och ladda batterierna inför sommaren! Ska försöka undvika sociala medier helt och hållet, för att verkligen ha semester på riktigt"

 
 

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela