Matilda Bäck

Kliar i fingrarna

Publicerad 2015-03-31 09:09:25 i Allmänt,

Bara en dag kvar, imorgon får Erik nycklarna till lägenheten, sedan påbörjas arbetet med att möblera och inreda. Något som har kommit att bli en av mina favorit hobbys haha. Vet inte hur mycket bloggning jag kommer hinna med under de kommande dagarna, men idag så ska jag försöka vara lite mer aktiv än vanligt.
 
Dagens planer att jag ska vara i skolan nu till kl 1, dock så är det enbart eget arbete vilket är skönt med tanke på att vi har massa slutgrejer vi gör nu i alla ämnen. Sen så ska jag, min mormor och min kusin och fika i Borlänge innan jag ska dra till stallet och träna Davy. Blir nog kondisträning för hans del idag.
 
 

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela