Matilda Bäck

Första dagen som student gjord

Publicerad 2015-08-31 15:48:39 i Allmänt,

Precis kommit hem från min första dag om student. Idag var det bara introduktion och inskrivning samt lite Maasaktiviteter (nollning). Just nu har jag landat en stund hemma i lägenheten, ska knapra i mig lite ipren eller något så nacken orkar med en stund i stallet. Blir tyvärr ingen ridning då Davy har tappat en sko och jag kan omöjligtvis rida med nackspärr och en öm bak. Aja, that's life, hinner vara med på lite mer studentaktiviteter på kvällarna så det var ju tur i oturen!
 
 
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela