Matilda Bäck

Flytt igen

Publicerad 2014-06-30 22:52:48 i Allmänt,

Imorgon händer en jätte rolig sak, som jag tror kommer vara jätte bra för mig och Davy, vi kommer nämligen flytta hem till min tränare, Linda Lejon i 4-5 veckor. Davy flyttar imorgon och jag kommer efter om typ 2 veckor. Perfekt att kunna få mer hjälp med honoms utbildning av Linda, plus att jag har full tillgång till hennes stora ridbana där det alltid finns olika hinder/bom övningar på. Sen att jag känner markerna där sen tidigare gör allt bara bättre, bästa stället i världen att klättra på kan jag lova haha!
 
Så nu under kvällen har jag packat mitt tävlingsskåp, sen åker vi imorgon förmiddag, så rider Davy där när vi kommer fram.  Blir lite markarbete har jag tänkt! Tror detta kommer bli superbra, sen flyttar vi hem till Lassols igen om ca 1 månad.
 
 

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela