Matilda Bäck

lite nytt

Publicerad 2015-02-26 22:57:00 i Allmänt,

Ska försöka att låta bli att köpa massa onödiga saker denna månad, och även nästa har jag tänkt. Känner att jag egentligen inte behöver någonting, så varför ska jag då köpa saker? Som tur är så fick jag massa saker av Linda som hon inte ville ha. Passade ju perfekt! För måstej säga att det är ju alltid kul att få lite nytt i gaderoben 😉 
2 pikeur pikéer, 1 par sprenger sporrar, 3 luvor, 2 nosgrimmor, en fölgrimma i läder (vill ju ha föl så snart som möjligt liksom ), och ett ledbett.

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela