Matilda Bäck

När kroppen säger stopp

Publicerad 2016-06-14 22:26:26 i Allmänt,

Tanken idag var att göra ett riktigt bra markarbetespass inför morgondagens hoppträning för Linda. Han rida i typ 15 min innan min kropp sa totalt tvär nej. Så himla tråkigt att den aldrig vill bli riktigt bra. Var ingen idé att fortsätta rida för det blev en blixtsmärta i ryggen så fort jag travade eller galopperade.
Aja, fick lite fina bilder som min vän Frida han fånga oss på innan jag gav upp.
Davy kändes ialla fall rätt fin det lilla jag han känna på honom! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Matilda Bäck

Hej! Jag som driver den här bloggen heter Matilda Bäck och ska börjar studera personal & arbetslivsprogrammet på högskolan under ht-15. Här kan ni följa vardagen hos en student som utbildar sin unghäst emot medelsvår/svår klass i hoppning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela